Be My Girl

 

Don’t wanna hurt nobody
沒有人可以傷害(你)

This is a song for you
這是一首為你而寫的歌

Skippin all the after-parties
音符會跳動在以後所有的舞會

Girl, I’m goin home with you
女孩,我會為了你回家

Don’t even think about it
不需要任何考慮

You gon feel what we gon do
只要你想我們就做到

Cause we’ll be falling in love all night long

因為我們一起墮入了愛河會相聚每一夜

Said I know she wanna be mine tonight

我知道她今晚想要看到我
She should know that I can please mine for life
她知道我會取悅她人生的每一天

And we gonna have a good time, yeah

我們會擁有所有的美好時光,YEAH
When I tell you girl it’s alright
當我向你告白時請說好

You gon be my girl
你來當我的女孩
 

One look from you girl and it’s too hard to get by
第一次看到你我就無法移開目光
But excuse me girl, I been watchin you
原諒我女孩,因為我只敢偷偷看(觀察)

All night, that’s right, I’d like to
每晚,沒有錯,我喜歡(….偷窺狂啊!XD)

Take this night over
就是這個夜晚結束前

What I’m tryin to say is you should be mine
我要試著對你說你是我的  (!手腳捲曲,好讓人害羞喔!這首歌)

 

She should be my
她將屬於我

Baby, baby

Baby, baby

Baby, baby

She should be my girl
她將是我的女孩

 

Wanna make you my somebody
想要你屬於我(想要你做我的某個人)

Wanna see this world with you
跟你一起看這世界

So hard to find love like this
那麼困難才找到相愛的彼方(很難找到比我更愛你的人)

Chances are far and few
這種機率是多麼渺茫

No other one can have you
沒有一個人可以擁有你

I want you to myself
我要你走入我的人生

My heart is open for you all life long
我的心永遠會為了你開啟(這輩子我的心都是你的了)

 

Said I know she wanna be mine tonight

我知道她今晚想要看到我
She should know that I can please mine for life
她知道我會取悅她人生的每一天

And we gonna have a good time, yeah

我們會擁有所有的美好時光,YEAH
When I tell you girl it’s alright
當我向你告白時請說好

You gon be my girl
你來當我的女孩
 

Gonna get you girl
我要得到你女孩

Get you girl
得到你女孩

Get you gir
得到你女孩l

Get you
得到你

 

Then I’m gonna love you girl
我得得到你的愛啊~~女孩

Love you girl
女孩我愛你

You gon be my girl
你是我的女孩        (到後面覺得他是偏直狂了XD)


(諾小瑪有話說)
這麼直白的歌
連語言白痴的我都翻的出來
還真要感謝金海豚(偷笑)

話說~~這首歌真的灑糖不用錢
甜到要命啊!!
騙女生要用這首歌
婚禮用應該也不錯~~(好可惜畢咕人婚禮來不及用XD)

簡而言之~~把妹專用歌XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    諾瑪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()